Spontaan reisje naar Mũi Né - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van NinoUbilava - WaarBenJij.nu Spontaan reisje naar Mũi Né - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van NinoUbilava - WaarBenJij.nu

Spontaan reisje naar Mũi Né

10 Maart 2015 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Xin Chao iedereen,

Het is een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven. Of tijd heb gehad om iets te schrijven. Of überhaupt tijd heb gehad om te denken.

Afgelopen week is een huisgenoot van me jarig geweest. Dit hebben wij uitgebreid gevierd en als kers op de taart hebben wij spontaan (2 uur van te voren geboekt) een reisje naar Mui Ne gemaakt. Google it. It was like paradise but even better. Hier hebben wij typisch toeristendingetjes gedaan. Scooter rijden. Aan het strand liggen. De zandduinen bezoeken etc.
Op de terugreis is helaas mijn telefoon gestolen. Ik, de Iphone-addict, zit nu dus al een paar dagen zonder telefoon. Gelukkig weten we wie de dief is en heb ik nog een sprankje hoop dat ik mijn telefoon terugkrijg.

Het leven hier vliegt voorbij. Voor je het doorhebt is de dag om. Op de uni heb ik het erg naar mijn zin en de docenten zijn tof. Zo tof dat je wordt uitgenodigd voor drankjes bij hun thuis.

Jullie horen nog ongetwijfeld meer van mij. Life is good.